본문 바로가기
가사와 해석/Mariah Carey

Love Takes Time

by bamteng 2010. 4. 7.

Love Takes Time

I had it all
But I let it slip away
Couldn't see that I treated you wrong
Now I wander around
Feeling down and cold
Trying to believe that you're gone

Chorus:
Love takes time
To heal when you're hurting so much
Couldn't see that I was blind
To let you go
I can't escape the pain
Inside 'cause
Love takes time
I don't wanna be here alone

Losing my mind
From this hollow in my heart
Suddenly I'm so incomplete
Lord I'm needing you now
Tell me how to stop the rain
Tears are falling down endlessly

Chorus

You might say that it's over
You might say that you don't care
You might say you don't miss me
You don't need me
But I know that you do and I feel that you do
Inside

Love takes time
To heal when you're hurting so much
Couldn't see that I was blind
To let you go
I can't escape the pain
Inside 'cause
Love takes time
I don't wanna be there
I don't wanna be there alone

난 모든걸 가졌었지만
그 모든 걸 가버리게 했어요
당신에게 잘못하고 있다는 걸 알지 못했죠
이제 난 외롭고 쓸쓸함을 느끼며
헤미이고 있어요
당신이 가버렸다는 걸 믿으려고 애쓰면서

시간이 필요해요
큰 사랑의 상처를 받고 그 상처를 치유하기 위해서
난 알지 못했어요
당신을 보내버릴 정도로 눈이 멀었었다는 걸
내 마음속의 아픔을 견딜 수 없어요
사랑을 위해선 시간이 필요해요
여기에 혼자 남겨지기 싫어요

내 마음 속의 공허함 때문에
정신이 나간 것같이 되어버리고
갑자기 난 불완전한 존재가 되었어요
신이여 난 지금 당신이 필요해요
이 비를 멈추게 하려면 어떻게 해야 하나요
눈물이 하염없이 흘러내리네요

당신은 이젠 끝난거라고 말할지도 모르죠
상관 없다고 말할지도 모르죠
당신은 내가 그립지 않다고 말할 수도 있지만
내가 필요없다고 말할 지도 모르지만
마음 속에선 당신도 나를 사랑한다는 것을
당신도 나를 필요로 한다는 것을
나는 알아요 느껴요

시간이 필요해요
큰 사랑의 상처를 받고 그 상처를 치유하기 위해서
난 알지 못했어요
당신을 보내버릴 정도로 눈이 멀었었다는 걸
내 마음속의 아픔을 견딜 수 없어요
사랑을 위해선 시간이 필요해요
그곳에 혼자 남겨지기 싫어요

 

'가사와 해석 > Mariah Carey' 카테고리의 다른 글

Prisoner  (0) 2010.04.07
Sent From up Above  (0) 2010.04.07
You Need Me  (0) 2010.04.07
Alone in Love  (0) 2010.04.07
All in Your Mind  (0) 2010.04.07

댓글